Sverige Jobbar och jag är full

Nöjd tjej!
Tog mig tydligen hem från ÖG's utan att störta på cykeln. Framförallt hittade jag fram rilll min hoj. Jag stod och diskuterade livet med sara utanför ÖG's medan min kära lilla kvällslyselösa hoj stod utanför norrlands. Och jag hittade tydligen fram till den. Vilket hinder!
I Uppsalanatten är det inte lätt att hitta fram till rätt cykel vill jag lova, men efter det att jag och sara skijlts åt ranglade jag fram ett par gator eller två och hittde tilllslut fram till den berömmda ån. (Det går en å mitt genom denna fantastiska stad och ån heter fyrisån.)Där vid ån, kommer jag på att min cykel står där i slutet någontans.
ünderbart! Den står kvar och jag cyklar hem, vingligare än utan cykel. Men det är OK att jag cyklar, för enligt moderaterna så är jag med i svergie så då jobbar jag så om man jobbar mycket helg är det helt Ok att göra det bskid..? eller?

Sverige jobbar.
Frågan är, Fredrik Reinfeldt, Hur mycket jobbar du?


Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0