The Kids Are Melting In The Doorway

Klar med seminariet mer än en timme innan utsatt tid. Känns bra. Åker förbi baktlab för att hämta min tenta. Det är alldeles tyst. Kommer upp til själva bakteriehärden och träffar på rätt person som har min tenta. Stöter på den berömda Åsa Melhus, somm frågar hur många poäng jag fick.
30.5
"BRA JOBBAT!"
Jag fick beröm av Åsa Melhus - bakteriernas bästa vän och värsta fiende.
Jag är helt klart nöjd med dagen.

Kommer ner till sjukhuset för att hämta den andra tentan. Men där är det ännu tystare. Inte en människa. Det får bli en annan gång.

I bruise too easily.

Nu ska jag köpa mig en telefon och tillfoga mig vackra, utsmyckande sår med extra smärta.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0