Världens argaste tjej!

"Hej jag heter comviq. Jag tycker om att inte tala om för mina kunder hur det ligger till med deras beställningar. Jag antar att dom fattar själva att vi inte har telefonen dom har beställt i lager. Hur kan folk vara så dumma och tro att dom ska få saker dom har beställt??!! När man ringer till mig tycker jag att folk ska få vänta i e telefonkö med en riktigt ful, dålig musikslinga som någon understimulerad högstadieelev i Timrå snickrat ihop under musiklektionerna. Den ska dessutom knastra lite så att folk inte riktgt orkar hänga kvar. När folk väl kommer fram ska jag tala om för dom att dom är dumma i huvudet och att jag inte har någon aning om när deras beställda vara kan tänkas dycka upp i lager igen. Det får dom lista ut själva!"

Jag har inte fått min telefon. Det har gått över en vecka och när jag kollar mitt konto är jag plötsligt rik som ett troll. Hur gick detta till? Vad har hänt? Har jag fått något mail om att telefonen inte fanns i lager? Nej. ingenting. Jag ringer till comviq och killen där har ingen koll på någonting, utan kopplar mig vidare till någon anan kille som säger att telefonen inte finns i lager, och inte har gjort det på ett tag. Han har ingen aning om när den kommer in igen.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET!
Jag är inte bitter. Bara smått irriterad på att gå runt med en telefon från stenåldern (förlåt markus, jag är jättetacksam över telefonen, men jag vill ha något liiite mer.. från detta årtionde helt enkelt). ÅÅÅåååååhhhHHH! Detta betyder att jag måste beställa en ny likadan, eller bara börja om från början och fundera på VAD jag vill ha för telefon. Och jag var ju sugen på en Samsung.

Jävla skit med min beslutsångest!

Dessutom är jag trött, fryser och har ont i magen. Och gick upp i onödan till världens tråkigaste föreläsning i morse. BAJS!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0