Although She May Be Cute, She's Just A Substitute

Idag blev jag kär. Kär på riktigt och innerligt. Och hela situationen var så fin och perfekt och underbar. Kunde inte ha varit bättre. Ändå så är min nyfunna kärlek något som jag inte vill skylta med. Något jag hellre vill hålla för mig själv. Egentligen.
Ni vet när man blir sådär kär. Allt annat bara förvsvinner. Alla andra synintryck försvinner, alla andra ljud försvinner.
Solen sken och jag promenerade nerför Carolinabacken. Och det kändes så bra eftersom jag inte gått där på så länge. Klockan va knappt halv tio på morgonen. Fantastisk tid. och det var sol och en massa blommor på marken.
Det är då det händer.
Kodjo Akolor tar ton med basen. Hanna Hellqusit agerar (taktfast) trummaskin. Och sen. Sen tar Erik Hassle ton. Jag får lätta svimningskänslor och vill aldrig mer göra nåt annat än att lyssna på hans vackra stämma. Fantastiskt, fantastiskt, fantastiskt.
Den lilla pojken med den roliga frisyren. Hans röst, och den låten. Det i kombination med en fantastisk morgonpromenad gjorde min dag.

Sen köpte jag äntligen en ny vårjacka och tyckte att dagen blev ännu bättre.
Sen började det regna och jag ville aldrig mer gå ut. Ville lägga mig på sängen och inte röra mig mer. Alls.
Sen skulle jag börja skolan. Lagom tills alla andra människor i hela världen skulle sluta och ta fredag och helg. Men inte jag. Fuckmylife.
Sen var det sol när jag gick hem. Livet
Nu ska vi grilla. Livet

Väl mött

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0