Assholeday

Det blev någon slags rövdag idag iallafall.
Igår var perfekt.
Springa runt sjön, deeptalk med lillstrumpan, solskenshäng, bränna, en kall öl, bio. you name it
Och så idag, blir det bara pannkaka.
Vaknar med solsting från igår. Orkar inte röra mig en meter, träningsvärk i varenda muskler. Försenat tåg och två och en halv timmes svett.
Erika ska nog bo hos mig i höst och dagen ser ut att bli bra trots allt. Kommer hem och bror är hemma. Han släpper bomben.
Allt bara känns fel och jag är sist av alla att få veta. Sånt här händer inte. Det gör bara inte det. Inte mig och inte nu. Det är bara fel och känns konstigt. Har ingen aning om vad jag ska tycka eller tänka.
En jävla bajsmacka.

Men jag har iallafall besämt mig för att ta kloka beslut framöver. Om jag kan.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0