It never ends

Näpp!
Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.

Ledig. Äntligen. Jag älskar det. Fast jag blir ju rastlös.
Hemma. Hos min mamma. Och min syster. Och min bror.
Min syster gav mig ett fantastiskt påskägg med hembakt snickers. såjävlagott!
Fast det är ju anledningen till att jag nu mår illa och borde magpumpas.
Imorgon ska jag vara i solen hela dagen. Imorgon ska jag bli brun. Eller iallafall lägga grunden för årets bränna. För man får faktiskt önska, och drömma. sådetså

Nu ska jag påbörja deppig bok nummer två. Efter att ha blivit självmordsbenägen på tåget, då min deppiga bok nummer ett tog slut. Kanske borde börja läsa böcker av annan karaktär...

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0