Over The World Am I

BAAAHHH!!
Känner mig otroligt frustrerad över något, men jag har ingen aning om vad. Det är som att det är nåt i kroppen som bara gör mig orolig och rastlös och jag får känslan av att nåt är så jävla fel.
Det löser sig nog. Jag har mina misstankar om vilka faktorer det kan va som gör att jag känner såhär. Det är en ambivalens inom mig, jag måste nog se till att öka diskrepansen.
Om inte annat så löser det sig när jag får ta på mig min fina klänning och dricka drinkar och gå på gask med fantastiska människor ikväll.
Det kommer bli en bra kväll.

Igår hade jag så jääääävla ont igen. Charlott kom på den briljanta idén att Hanna kanske hade några citodon kvar. Och att hon säkert hade ett recept så hon kunde ta ut fler.
I like!
Det är ett erbjudande som jag skulle kunna tänka mig att nappa på. Slippa smärtan och bli lite skön och go i kroppen.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0