Sharp

Ligger och tar en kvällslur sådär ett par timmar innan det är dags att gå och lägga sig på riktigt. Smart.
Hur som vaknar jag efter en kvar en den mest intensiva smärtan jag känt på länge.
Ta bort det som gör ont!
Det är inte rättvisst att jag ska ha så ont.
Gjorde ont idag när jag gick. Gick över, men kom tillbaka efter en stund. Och så höll det på.
Gjorde ont när jag hade en lång föreläsning idag och var tvugen att sitta still i en obekväm ställning.
Fuck my life
Jag vill baara ligga raklång på rygg i min säng hela dagarna. Det ända som hjälper.

Väl mött.

Ps. Inatt drömde jag att alla fick en liten morfinspruta, bara för att det var så långt kvar till sista april. (Jag önskar att min morfinspruta va påriktigt. Jättemycket.) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0