And I'm Awake

Här ligger jag och tycker synd om mig själv, som vanligt.
Har haft noll energi hela dagen, fast ändå en massa på något sätt.
Såg en tjej i min klass sitta och dricka öl i solen och njuta av livet i största allmänhet. Jag var trött och blev jätteavundsjuk och ännu mer irriterad än jag redan va. Varför ska hon få sitta där och njuta av livet när jag inte kan göra det.
Jag hade jättegärna suttit ute med Lotta idag och druckit lite alkoholhaltiga drycker. Firat. Jag ångrar så jävla mycket att jag ska jobba imorgon och på lördag.
Jag hade kunnat vara ledig i hur många dagar som helst. Åkt iväg nånstans. Till Stockholm (jääävlar vilken långresa!!) eller bara hem. Och hängt hemma i massor av dagar.
Fast det hade jag nog bara fått panik på. Blivit rastlös och sådär.
Jag får helt enkelt ligga här och va trött och ha noll energi. Trots att jag tog ledigt idag.
Jag gillar inte riktigt att jag ska gå upp kvart över fem imorrn. Efter det här tänker jag inte jobba på rätt många helger. Näpp! för nu är det vår och försommar och det tänker jag njuta av så mycket jag bara kan.
Sådetså.
Dessutom är jag, frånochmed idag, rik som ett troll. Och dom är asrika, det vet ju alla.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0