Secret Window

Ta bort det onda i halsen och sluta snora. Börja kunna andas!
Allvarligt. För nu blir det värre. Det är altid värst på natten. Och morgonen.
På dagen är det helt okej, jag kan andas och så vidare och så vidare.
Men nu.. så fort jag lägger mig ner blir jag täppt och får ingen luft. Ont i halsen och hostar tills bronkerna blöder. Allvarligt. Det känns som att allt bara går sönder varje gång jag hostar.

Mitt fönster är ett bra fönster. så varför vill jag byta bort det?
Man ser allt från mitt fönster. Man ser över till grannen som har någon slags projektor över en hel vägg. Han använder den som datorskärm och när han kollar på film.
Jag brukar spana in när han går in på fejsbokk och poppar popcorn lagom tills han ska kolla på film. (Får dock inget ljud till den, i övrigt, fantastiska platsen jag har, så det är jubel när han kollar på textad film.)
Igår såg jag när Erika cyklade förbi här utanför. Hon längtar bara tillbaka hit. Det är därför hon cyklar här.
Man kan spana in när polisen har kontroller borta vid korskyrkan. Ser alla som åker dit för rattfylla på torsdagmorgon klockan sju. jomenvisstserru!
Idag såg jag Erika promenera en annan väg förbi mitt hus. Börjar tro att hon stalkar mig. Får ansöka om besöksförbud. Nej, skulle aldrig komma på tanken! snarare tvärtom. ska ansöka om ett besökstvång! (höhö)
Idag gick Kristofer förbi. Jag vinkade, men han vinkade inte tillbaka. Han kom inte ens upp och sa hej. Otrevlig kille!

Jag blir rädd ibland. Inte bara för mörkret, utan för annat också. Då är det tur att man kan stoppa in fötterna under täcket och blunda hårt. Om man har tur kanske det försvinner när man vaknar på morgonen. Snälla?!

Väl mött

Kommentarer
Postat av: fikus

Haha, sötnos! Jag stalkar dig ABSOLUT! Och ett besökstvång vore fint :) Hoppas gasken ikväll blir amaaaaaaaaaaaazing <3

2011-04-09 @ 13:17:29
URL: http://erikabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0