burned

Vaknar och ser att det snöar. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, eftersom jag inte längre vet om jag blir glad eller ledsen av snö. Vad vill jag? Vem är jag? Vad hände?
snöandet övergår i regn och jag beslutar mig för att gråta.
Jag kokar kola och gör brända mandlar. Bränner fingret på kolan och det är en enorm brännblåsa som vägrar sluta svida. Bränner även de brända mandlarna. Trodde det var omöjligt, men den osande lukten av bränt socker lägger sig som en dimma i hela köket och lägenheten.
Hatar att misslyckas.
Fick lov att lägga mig i sängen igen för att lugna ner mig lite.
Vill inte åka till enköping idag. Vill helst inte gå ur sängen igen. bara ligga här och filosofera. Kanske kolla lite på julkalendern eller läsa min bok som jag liksom slutade med innan jag ens han börja.
Magsår.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0