det sluter sig

Var tvungen att blunda samtidigt som jag tryckte på skicka. Ville inte riktigt lämna in min nutritionsuppgift, men eftersom jag måste, så måste jag. Jag vill bara inte komplettera och göra om, för det var årets tråkigaste uppgift. Precis som alla andra. Hade ju nästan glömt bort den där, men så ringde Em mig igår och påminnde mig. Gav mig lite mer vardagsångest i mitt tentapuggande. Efter typ fjorton koppar te på två timmar känner jag mig dessutom lika uppvätskad som patienten i mitt patientfall. höhö

Kom på att om mindre än en månad måste vår projektplan vara godkänd. Och vi har verkligen inte ens bokat tid för att få den godkänd. Har inte ens haft någon kontakt med vår handledare. Känns det som att vi är redo? Som att vi har en plan? Som att vi är strukturerade?
Inte ett dugg.

Jag hoppar av och tar jullov. Jag bara gört.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0