dilemma

Jag vill inte:
- ha nå mer praktik.
- åka till enköping.
- gå upp snortidigt.
- frysa ihjäl.
- sitta på årets tröttaste buss
- ha mina vinterkängor som jag får ont i fötterna och ryggen av. samt som inte passar till mina kläder
- ha på mig femton par stumpyxor under mina jeans.
- plugga

Jag vill:
- julbaka
- julfika
- julpynta
- julmysa
- köpa julklappar
- leta efter saker jag vill önska mig i julklapp
- köpa julklappar till mig själv
- köpa och pynta en liten söt liten fin julgran
- dricka glögg
- vara varm och sova
- ha på mig converse
- köpa ett par nya vinterskor
- ha på mig endast ett par tights
- dricka alkohol och rymma bort från livet en stund
- äta popcorn
- kolla på julkalendern
- åka skidor

Två jävla dagar kvar, sen är det slut. Sen är jag fri.
(Bara 20 dagars hets-tentaplugg)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0