I need someone who hears

Känns bra. Jag har bara jobbat med skallskadade patienter i 10 månader. Då känns det jättebra att jag fortfarande, efter 3 timmars analyserande av kursbok och åhörarkopior, ändå inte riktigt greppar. Hur trög kan man vara? Känner mig värdelös och menlös.
Nyss kändes det bra. När jag tyckte att jag hade greppat allt det där med traumasvaret och alla kaskadsystem. Men sen dippade allt självförtroende när jag insåg att jag inte ens har koll på vad jag pysslar med på arbetstid. Och sen insåg jag att jag hade glömt bort allt jag nyss lärt mig om traumasvaret.
Vill inte va med och leka längre.
Och nu har kusin varit här och vi har frossat i julgodis. Jag mår illa. Ovanligt?

Kämpar på med skallskador en liten stund till. (För jag är så jävla nöjd över att jag ens pluggar)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0