Ibland så vet man bara inte riktigt

Det regnade i morse, vilket resulterade i att jag gick runt och va blöt och kall hela morgonen. Fast samtidigt svettig efter att ha tokcyklat upp för  hela sjukhusbacken i panik.
Min väska gick sönder helt. Jag har länge ignorerat det faktum att den är rätt trasig, men nu är den verkligen körd. Måste alltså leta upp en ny. Orkar inte.
Min älsklingsparfym i hela världen har utgått. Finns inte. Vad ska jag nu önska mig i juklapp? och framförallt, hur ska jag nu gå omkring och lukta?

Googlade lite och hittade vart jag kunde få tag på min favoritdoft, så jag antar att jag får köpa på mig fem flaskor eller nåt, så jag har... inga konstigheter.

Åkte hem till emelie på luciamys, och kände mig lite mer nöjd över livet. Obscena mängder bakverk och glögg är sånt som botar en rastlös själ. Pettson och findus och tomtemaskinen och världens bästa sällskap.
Nu är jag mätt och glad.

Saffransbiskvier och mjuk pepparkaka. i form av julbjörk. (förlåt, jag menar julträd. Gran?)

Så mycket gott till ett gäng redan väldigt söta tjejer!


Men vart är min snö??
Det regnade när jag cyklade hem. Kall och blöt igen.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0