kanelen

Det är mycket nu.
Söndagsångest eftersom jag är brakbakis och inte kommer plugga.
Söndagsångest för att jag är helt ensam i min stora lägenhet. (har ångest över det, trots att jag i vanliga fall typ inte gillar när det är nån hemma. Gillar att va hemma ensam. och hade Chris vart hemma hade han ändå vart instängd på sitt rum och lyssnar på musik och jag hade fortfarande legat här i sängen och bara glott i taket. Jag är ologisk)
Glad för att jag hade en fantastiskt bra kväll.
Glad för att jag fick överkonsumera hårglitter. Jag var glittrigast på ÖG och överglänste allt och alla.
Gladast över att jag hade finast frisyr i hela världen. Vilket jag var tvungen att tala om för allt och alla. Mest hela tiden.
Förstår inte varför jag tvunget skulle kanelshotta. Lottas fel. Alltid. (Är det hon som hetsar mig eller jag som hetsar henne? Hönan eller ägget?)
Ångest för att jag betedde mig som en riktig douche.

Har ont i huvet. Känner mig snurrig. Borde ta tag i mig själv och gå och duscha så jag kan va funky fresh när vi ska kolla på fyrverkerier och adventsfika. Men jag orkar inte riktigt. Dessutom mår mitt huvud inte bra. Har okynnesätit massor av knäck, men det hjälper inte. (sadface)

Mest är jag glad.

(Varför är jag sämst på att komma ihåg saker och ta in saker?
Varför har jag lyckats förstöra sms-funktionen på min telefon?)


Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0