Like that one time I went to Rhodes

Allt känns väldigt December 2010. Och jag hatar mig själv för att jag ens jämför. Det är bara idiotiskt, ty nu är inte alls som då. Det är bättre.

Jag och Maja beslutade idag att vi måste boka en resa. Vi måste åka bort, bort, bort, bort. Inte göra ett jävla skit. Bara ligga i en solstol och dricka paraplydrinkar och äta glass som kommer till oss så fort vi knäpper med fingrarna. Så ska vi ha det! Gärna resten av livet. (Vi ska ba skriva mastodonttenta, skriva C-uppsats, ta examen och jobba röven av oss en sommar. SEN kan vi ta semester.)
Alla som vill får följa med! Grekland i september.

Har spenderat mina sista slantar på SJ. Kult.

Väl mött

ps. hatar TURP, TURT, ERCP, EST, DIC, ARDS, SIRS, MEWS, PCI, ICP, CPP, MODS, ABCDE samt alla andra förtkortningar du kan komma på. Vill inte vara med längre.

ps 2. min hand läker så fantastiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0