samson

Och för andra dagen i rad spräcker jag sönder dragkedjan på min väska. En annan väska. En som tidigare varit hel och fullständig. Så nu har jag verkligen ingen väska. Har helt enkelt för starka nypor för mitt eget bästa. Jag antar och tar för givet att det kostar väldigt mycket mer peningar att gå till en dragkedjeaffär och be dom fixa väskan än att bara köpa en helt ny.
Så nu är jag på jakt efter två väskor. En modell större, en modell mittimellan. När ska jag ha tid med det? Jag måste ju plugga. Och köpa julklappar. Dock lägger jag ju hellre mina pengar på saker till mig själv än saker till andra som ändå inte uppskattas.
Bitter tjej. Jag gillar julen, jag lovar. Och julklappar är jättekul och jättemysigt. Även att köpa till andra. jag lovar.

Dessutom har jag blivit lurad. Det blir inte alls bättre. Snarare tvärtom. Allt känns värre. Lögnare. Jag ger det till imorgon.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0