The shame in your defeat

Blir konstant besviken. Måste sluta upp med mina förhoppningar och förväntningar. Eller så är det bara för att jag är femton år in heart. Jag kanske hetsar upp mig i onödan. (vilket är något helt nytt för mig.......)

Måste sluta upp med att konstant baka julgodis när jag inte vill plugga. Kommer snart väga 200 kg. Jag lovar. (Måste bara baka klart mina pepparkakskolor med chokladöverdrag. Har ju lovat Gotland att hon ska få. Och jag vill ha. Sen ska jag sluta. Kan sluta när som helst. Inget konstigt.)

Känner mig duktig som bidrar med min kunskap, erfarenhet och personliga åsikter till att forskningen går framåt. Agerar därför försökskanin i en D-uppsats. En D-uppsats som handlar om exakt det som jag och emelie önskade skriva C-uppsats om. Nån jävel hann före... Trevlig jävel för övrigt.
Jag gjorde bra ifrån mig, hade rätt på alla frågorna. (enbart eftersom jag ingick i testgruppen och fått en massa massa information. höhö)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0