where am I this morning

Taggar inför juljobbarhelg. First in life
Taggar inför julbordet på lördag. folk kommer förmodligen avlida av min fantastiska efterrätt
Taggar inför att gå upp 05.15 imorgon. Det känns som en omöjlighet, samtidigt som jag nästan ser fram emot det. Gotta löv the life som landstingsanställd. allvarligt.

Paketerade in alla mina julklappar igår, och kommer precis som alltid att vinna VM i paketinslagning. För typ sjunde året i rad. Det är ingen idé att ni ens försöker. Inget kan slå mina fagra kreationer och kreativa klappar. Det är bara de extremt fyndiga och kluriga rimmen kvar, men det är ett senare projekt. Har ju typ hur lång tid som helst på mig!

Har precis öppnat årets första julklapp och ser redan fram emot att smutta i mig en kopp julklappste. Helst utan att spilla ut det över handen

Har från och med idag jullov från kirurgiboken, akutboken, traumatologiboken och annat nördigt tentaplugg. Helt utan ångest och skuldkänslor

Sånt man pysslar med när man tentapluggar.
Mustascher är roligare än traumatologi



Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0