would you like to run away

Har spenderat dagen i ett andningsskydd. Och kommer så göra hela julen. På akademiska sjukhuset tillämpar man nämligen samma princip som vid andra världskriget. Skicka in de unga först, så de får ta största smällen. Alltid jag som får de mest supersmittade patienterna med hyperresistenta bakterier och livsfarliga virus. Slår aldrig fel.
Jag är inte bitter.

Råkade, i vanlig ordning, hetsäta julgodis när jag kom hem. Mår, i vanlig ordning, väldigt illa. Önskar, i vanlig ordning, att allt som skett efter 17.45 inte har hänt.
Jag är ledsen, ärade arbetskamrater, men jag har nallat alldeles för mycket av smeten. Det blir ingen efterrätt på julbordet. Och jag mår nog för illa för att ens orka ta mig till jobbet imorgon. baaaah!

Väl mött

ps. självklart blir det en alldeles fantastisk efterrätt till imorgon. två tillochmed.

Kommentarer
Postat av: Erik

Varför finns det inga dagen efter piller mot godisfylla??

2011-12-24 @ 11:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0