Bring Me

Vaknar med ont i halsen!!!! Skjut mig. Diskussionerna tar fart i mitt huvud. Man ska ju inte träna när man har ont i halsen, men jag har ju taggat och framförallt planerat inför dagens spinningpass. Gurglar och dricker te och hoppas att det ska gå över. What to do, what to do...? Träna, inte träna, träna, inte träna??
Upptäcker att det snöar. Massor. Det är snöstorm. Det blåser också. Känner att spinningpeppen bara försvinner. Vill inte alls gå ut i det här vädret.
Har ju dessutom fruktansvärda smärtor i höften också
Varför ska jag alltid hitta på dåliga ursäkter för att inte träna?
Känner efter i halsen och det gör nästan lite mer ont. Det river, klias och sticks. Men om jag gurglar och dricker te i mängder i en timme till så kanske det känns bra, eller?
Jag vill ju, vill ju, vill ju gå på spinningen.
Fast någonstans känner jag att jag kanske möjligtvis kommer skippa det. Känner det på mig. Jag vet ju trots allt hur jag funkar. Bangar alltid!

Baka kaka och peppa inför bäbisfika! Mycket bättre.
Framförallt är jag då inne i värmen och slipper bli mer sjuk.

Så jävla irriterande när man inte är sjuk på riktigt, när det liksom bara är lite jobbigt i halsen. Det bara river lite. Inget mer än så, men ändå blir man aktivitetsbegränsad. Och känner sig lite instängd och ynklig. Ovärt.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0