Come On You Will, Come On You Cow

Norrlandica.
Love it.
Finns inget bättre.
Känner mig aldrig så lycklig som jag gör på det dansgolvet.
Alltid bra musik, lagomt mycket folk och mina fantastiska danspartners.
Men ikväll, dom nya danskompisarna vi hittade, dom tog priset. Ingen har någonsinn dansat så fagert på ett dansgolv. Jag älskar det.

Dethär kommer eskalera. Jag bara vet det. Kände det när jag spatserade genom staden idag. Fint väder och jag var på bra humör. Inget passar bättre. Jag kan dessutom snart ta fram min skinnjacka. Då blir det ännu bättre. Det hör till och framförallt så är det så jääääävla najs!
Why give up a good thing? Helt ärligt. Det passar ju in så bra i bilden. (samtidigt som det ser så dåligt ut, men det är en detalj jag väljer att bortse ifrån)

Jag gillar ändå att påminnas om saker. Diverse misstag, men det är alltid kul trots allt..

Fick tillbaka medicintentan idag. Klarade den, trots allt. Käns skönt. Nu är det bara morgondagen kvar. En kort, snabb procedur, sen är jag done and DONE(!) med T3. Känns skönt. Fokus på T4. KOMIGENDÅ! Kan inte misslyckas imorrn. Jag kan det ju faktiskt, jag vet hur man gör. Done it a million times liksom. Skriv bara rätt läkemedel på lappen så är det luuugnt.
Känns skönt att va berusad kvällen innan en examination ändå. Känns skönt att kolla igenom det då. Gick ju bra sist, såatte...

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0