Complicate It By Hesitating

Det är måndag och klockan är efter sex, så jag känner att jag kan andas ut.

Det är lustigt hur man har svårt att fokusera och hålla sig vaken när det inte händer något intressant. Som när man läser HRL-häften. Det var samma sak i höstas. Har nyss läst 14 sidor i häftet och under den tiden somnat ungefär lika många gånger. Hur svårt kan det vara att fokusera?
Ska gå upp halv sex imorgon och förstår inte hur jag ska kunna fokusera på något så tidigt på morgonen. Hur ska jag kunna ta in någonting, lära mig någonting och kunna göra någonting.

Kom på en sak igår kväll. Snart måste jag fixa någonslags indrivare. Någon stor, grov kille med arg mustasch, långt hår, armarna fulla av tatueringar, motorcykel och skinnväst. Och han ska va sur också.

Inser att jag inte kan gå runt och resonera som jag gör. Dessutom hittar jag på saker, inbillar mig saker, intalar mig saker och lurar mig själv. Inte okej. Fast ändå.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0