Exhibit A

Vaknar. Vill inte gå upp. Det är fortfarande snöstorm ute och jag ska ha tenta. villintevillintevillinte!
Funderar på att tappa upp ett hett bad, lägga mig, med huvudet under vattenytan och hålla andan tills jag svimmar. Nej, då kommer jag aspirera ner vatten i lungorna och drunkna. Jag har hört att man kräks när man drunknar. Det vill jag inte. Hatar att kräkas. Vill inte drunkna. Men jag kan tänka mig att ligga där och blunda och bara glömma bort allt som är utanför.
Den här ångesten är total. Jag kan inget. Jag vill inget. Tänker inte jobba med barn, så varför ska jag lära mig dethär? Barn är bara oberäkneliga. Dom kan inte tala om att dom har ont och var dom har ont. Och dom är rädda för människor som vill hjälpa dom. Dom är griniga och tror att det är ett straff att dom har ont och är sjuka. Ja, men det kanske är det för att dom är dryga snorungar som vägrar sammarbeta!!
Okej, jag ska sluta vara bitter. Eller försöka iallafall. En termos te och lite naturgodis så kan vi nog fixa dethär. Kanske.
Jag får ju iallafall dricka vin ikväll. Så jag kan bli ännu mer sjuk. yay!
Tur att dom spelar Radiohead på P3 såhär tidigt på morgonen så man kan bli lite peppad.

Vem hade kunnat ana att det skulle gå sådär snabbt? Det är ju lätt att upptäcka att man hade fel, fast efteråt, när det är försent. Och det kan ju va rätt irriterande ibland. Beeh. Chanserna kanske återkommer. troligtvis.

Positivt. Jag jobbar min sista schemalagda helg i helgen. Sen är jag free! (och kommer snart alltså beräkna mig i kategorin "fattig student" igen) Okejdå, hejja netwic!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0