Fake it 'til you make it!

Okej, nu kör vi!
Känns ju skitbra att pingpong inte fungerar, som vanligt. Hur ska jag nu kunna komma tillrätta med hur det ska gå till att förbereda en infusion? Ska ju gört om en timme liksom! Aaaah!
Paniken växer. Samtidigt som jag är kolugn. Vad kan gå fel? Jag kan, kan, kan ju det här. Vägrar göra om det en gång till. För jag har gjort det enmiljongånger. Och då har det varit på riktigt tillochmed. Inte på låtsas. Då har jag stoppat i det i patienterna. Nu ska jag bara låtsas. BLanda koksalt med koksalt och låtsas sätta i ett aggreggat. Låtsas. Det är så vi lär oss på den här überseriösa universitetsutbildningen...
Hur svårt kan det va?

På lördag kommer Nora. Weeii!!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0