To Be Balanced

Jag gillar inte det här som börjar hända. Jag kan inte sova.
Somnar inte. Fryser för mycket. klär på mig en massa kläder, ligger med värmekudde vid fötterna och raggsockor. Täcke och filt. Vaknar, blöt av svett. Är vaken, klockan är tre på natten. Vad ska jag göra nu då? Somnar efter ett bra tag. vaknar igen vid fem. ÅÅåååh! Det är ju så skönt.
Drömmer jobbiga drömmar. Speciellt nu när jag inte kan bestämma mig om mina alla jobbmöjligheter. Och sen har vi alla mina skumma förhoppningar, som bara eskalerar och blir ännu värre i drömmarna. Ge upp, liksom.

Det ska bli minus två grader i Mora på lördag. Snälla, snälla, snälla! Säg att det stämmer!
Tänker inte skriva tenta imorgon. Hej hej omtenta!
Bara att sätta igång och börja plugga.

Igår morse hände det där som jag lite smått har gått runt och väntat på. Men det var liksom inge kul ändå..

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0