Sadfaces

Jag är inte bitter, inte det minsta.
Ett år äldre, men känner mig fortfarande lika mogen som en sextonåring. Kan kanske bero på att jag spenderat helgen med en sådan. Man blir ju som man umgås.
Finfint fika med underbara människor. Jag och Majsan lyckades baka fantastiskt goda muffins. Dom ska jag göra jämt från och med nu. Underbart goda!
Fyra av sex presenter från mina vänner bestod enbart av eller innehöll godis. Skåpet fullt av choklad. (25 kg om dagen och man blir lycklig!) Har fått en ny, ledsen liten vän. Nu är vi tre sorgsna själar i sängen. Jag, 22 år gammal. Malin, mitt lilla lamm, 18 år gammal. Och den nyanlände Dyssie, 0 år. Vi är sorgsna, men vi är söta!
Fick en blomma. Jättefin och luktar gott. Men kommer inte ens kunna hålla liv i stackarn tills all snö smält bort utanför mitt fönster. Jag ska inte ta hand om levande ting.

Vinsats nummer två är avklarad. Vi har massor med vin. Imorgon startar sats nummer tre.

Hejdå nagellacket, ringarna och armbanden.
Hej spriten och torra, kalla händer.
Nio veckor på praktiken.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0