Waste Of Paint

Tog mod till mig. Slog numret till Kartan.
Succé.
Annika svarar och hon blir glad och jag blir glad och hon ska ge mig nummret till hennes verksamhetschef och till dom på akuten, för där vill dom ha folk. Det är fantastiskt! Nu måste jag få jobb! Måste, måste, måste. Hon var så söt. Berättade senaste anekdoten om min number one favourite boy Assar. Han har blitt opererad. Lillplutten. Det är bara han som lyckas.
Vi ska boka in en fredag när jag åker dit och bara njuter av livet och Assar.
Jag saknar Assar så mycket att det gör ont ibland. Okej, det där var jätteöverdrivet, men han kommer hoppa av glädje när han ser mig och jag kommer hoppa lika mycket jag.

Skickade ut lite spontanmail till diverse avdelningar nu. Någonstans måste det ju gå! Eller?

Klar med T3. suxxäss!


Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0