Bostadskris

Eftersom jag och min bror inte kommer vara studenter efter juni -12 kan vi ju inte längre bo kvar i denna osmakliga studentlägenhet. Därför har jag redan nu kollat läget på bostadsmarknaden i Uppsala, och det finns många pärlor, det kan man ju inte sticka under stolen med.
Och idag, idag blev jag kär. Jag hittade den perfekta lägenheten. En liten gullig, söt liten tvåa. Mitt i stan, 1.9 millar. Helt okej avgift. (Och den hade ett sånt där pensionärshandtag vid badkaret, så jag behöver inte fundera på hur jag ska ta mig upp ur badet och inte heller oroa mig för falltrauman och subduralhematom.) Balkong och utsikt över den fagra Fyrisån och domkyrkan, aka massor av soltimmar på ballen!!
Jag mailade en länk till min Pappa och sa att den vill jag ha! I mina tankar bor jag redan där. Har möblerat och dukat bordet i köket, lagat första middagen. Och herreguuuud vad jag trivs! Ni är välkomna på inflyttningsfest, -fika, -middag, -filmkväll eller inflyttningsvadsomhelst. Kom förbi i min fantasi och se så fint jag bor!

Just nu önskar jag att jag hade en riktig sugardaddy, att jag var bortskämd och fick allt jag peka på. Bara han köper den åt mig så lovar jag att va världens gladaste tjej i typ ett år.
GEMIGDEN!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0