Confusion

I fredags trodde jag att det var lördag, så jag har hela dagen trott att det har varit måndag idag. Jag blir snart knäpp. Kunde inte sova igår, somnade efter två nångång, så det blev tre timmars sömn. Vaknade 05.15 (drömtiden) och mina kära grannar satt fortfarande kvar på gräsmattan här utanför och partajade. Jag gick till jobbet. Hejhej! Jag var inte ett dugg bitter. Hela dagen har varit hets, hets, hets. Och nu är jag så trött så jag nästan dör. Ska upp 05.15 imorrn med. Vad har jag valt för jävla skityrke?? Eller dryga arbetstider iallafall...
Men nu är det bara 19 pass kvar. Sen är det 10 dagar sommarlov!!

Ibland känner jag mig om en bättre människa. Ibland.

Grattis på namnsdagen till mig!

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0