Det Mörka Hotet

Folk skrattar åt mig. Av en massa olika anledningar och orsaker. En av dessa orsaker är det faktum att jag har väääärldens sämsta koll på Star Wars. Jag har liksom typ knappt sett filmerna. Och det är ju egentligen ganska så pinsamt.
Jag har sett de gamla filmerna för sådär jättejättejättelänge sen när jag var jätteliten och inte fattade vad det var riktigt. (Minns bara herr Darth Vader) Sen vet jag att jag har sett typ EN av de nya filmerna, men minns aldrig vilken det var eller vad den handlade om.
Så, nu har jag biktat mig.
I fredags natt när jag åt mitt Star Wars-kinderägg (som för övrigt är det SÄMSTA kinderägget jag har ätit i mitt liv) tänkte jag att jag faktiskt måste ta tag i det här. Hyra alla filmerna och köra en Star Warsdag. Bara plöja.
Och så i morse, blir jag liksom bönhörd.
Star Wars: Episod 1 - Det mörka hotet. TV11 kl 21.00, IKVÄLL!
Jag ska poppa popcorn och kolla på film. Så det så!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0