Ghost Of A Good Thing

Det finns några små saker som jag är riktigt jävla trött på.
Och det är framför allt att det konstant låter som att det gå folk in och ut ur min lägenhet. Och in och ut ur rummen i min lägenhet. Varje gång jag kollar så är ytterdörren låst, ingen i köket, på toan, balkongen, badkaret eller vardagsrummet, och Chris är oftast vid dessa tillfällen inte hemma eller så ligger han och sover sött på sitt rum. VEM GÅR I MIN LÄGENHET??
Dessutom läser jag en bok. I den boken finns det en massa spöken. (Nu låter det som att jag läser en barnbok, men det gör jag inte. Den är för vuxna, jag lovar. Dessutom är spökena bara en sidogrej. hoppas jag) Detta är ju otroligt osmart, eftersom jag är mörkräddast i hela världen och nu tydligen har spöken i min lägenhet.
Jag trivs och har det bra, jag lovar. Har inte alls börjat tända lampor jämt och ständigt.

Väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0