övertramp

Igår, efter mitt 15-timmarspass som blev till ett 12-timmarspass, gick jag till akademibokhandlen och köpte mig ett gäng pocketböcker. Eftersom jag läst ut min bok om spöken på en ö mitt i havet tyckte jag att det var dags för en ny. (Palla att jag läser en bok om spöken på havet när de tre saker jag är mest rädd för i hela världen är spöken, mörker och vatten. Ibland är jag jävligt ologisk.)
Jag är iallafall klar med bok nummer ett. Läste ut den i ett nafs! (Skryter bara liiiite om hur snabbt jag läser. alternativt om hur mycket tid jag har att slå ihjäl. Valfri tolkning) Okej, det var typ 120 sidor och skrivet med storlek 14 och 2,5 radavstånd. Men ändå. Tjejen var en Sån Jävla Slampa. På ett bra sätt. Ett jättebra sätt. Sådär så man blir fascinerad när man läser och säger: "Vilken jävla slampa hon är!" Men man har någon slags imponerad/avundsjuk ton i sitt påstående. Jag gillade henne skarpt. Hon va sådär som jag önskade att jag va mer. Lite mer Ball liksom.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0