Runt

Försöker sova, men det går inte. Jag kommer vakna och somna om imorrnbitti med, en miljard gånger. Sova bort halva dagen. Som vanligt.
Det börjar ösregna och det är så jävla mysigt så jag dör. Ligger i mörkret, stirrar i taket och bara njuter av regnet. Ge mig höst, det är det jag gillar mest. Myshöst.
Det finns en sak som jag vill så otroligt mycket. Fast egentligen vet jag inte om det är sant. Jag vet inte om det bara är så att jag har tänkt på det så mycket så jag tror att det är så jag vill ha det. Fast det är ju inget som är fel med det. Egentligen.
Håller tummarna för att jag ska skärpa till mig nu. komigenkomigenkomigen!

Upptäckte att Chemical Vocation har släppt en ny skiva. Jag är lycklig och lyssnar sönder.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0