Skin

Och jag känner hur jag hel tiden måste hålla mig i skinnet. hålla fingrarna i styr och bara skärpa mig.
Räknar fortfarande ner mina arbetspass. 17 kvar. Jag är fortfarande dagblind och tror typ att det är onsdag. Knäppt. Idag kom massa folk tillbaka från semestern. Dom var brunbrända och utvilade. Kände mig som en riktig blekfis. Jag och Em diskuterade fenomenet alldeles nyss, och vi kom fram till att vi kommer va blekast i stan när sommaren är slut. Vi kommer lysa upp korridorerna på BMC. Uppsala Universitet kan spara in några slantar på elförbrukningen där...
Vi får helt enkelt hetssola de där sista dagarna innan skolan. Bränna sönder den bleka huden.

Jag längtar till min lediga helg. Längtar och längtar och längtar.
Synd bara att alla mina vänner och alla som jag känner jobbar. Livet suger.
Tur att Jocke kommer hit och gör mig sällskap.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0