Tröttheten

Vad är det för fel på mig? Allvarligt?!
Somnade typ på en gång när jag kom hem igår. typ runt halv ett. Och idag vaknar jag klockan tolv. Det är ju helt stört vad en människa kan sova bor en hel dag. Samma sak igår. Då vaknade jag vid nio, gick upp och åt frukost, borstafe tänderna och tänkte börja ta tag i en massa saker. Men då lägger jag mig i sängen och somnar igen. Sover till klockan två.
Jävla skitliv. Jag är för trött för att vara människa. Borde få vara en katt eller en koala eller nåt annat trött djur.
Jag tänker skylla min trötthet på att jag inte tar mina allergitabletter längre. Ligger säkert lite allergi kvar i kroppen som gör mig trött. det är min starkaste teori.

Nu ka jag gå till jobbet och bli ännu mer trött. (Fan vad jag ångrar att jag ska jobba hela sommaren)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0