Whisky Tango

Jag har inte:
-städat lägenheten.
-tvättat.
-handlat mat.
-shoppat loss på Chili.
-skrukturerat upp alla mina grejor.
-kollat ikapp på True Blood.

Allt det där som jag hade tänkt att jag skulle göra den här veckan. Så nu måste jag göra en jääävla massa jobbiga saker imorgon. Men det vill jag inte. Och orkar inte.
Dessutom har jag blivit senil och glömmer bort en massa massa massa saker.

Måste duscha bort min bakishet och ladda om lite. Min mage skriker efter föda. 14 godisar räcker tydligen inte. Och mitt kylsåp är rätt så tomt. har ett halvmögligt smörpaket. mumma!

Röv. Rövarnas RÖV. Inte nån jättebra eftermiddag.
Men jag ska träffa folk, riktiga människor, så då kanske jag blir glad. Tjohejj!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0