Bring Me Down

Promenad till akademiska.
Jag gillar att promenera till akademiska.
Jag gillar att promenera rent generellt. Speciellt i den här underbara, fantastiskt vackra stan. Speciellt när jag har bra musik att lyssna på. Speciellt i detta fantastiska, underbara vårväder. Med skinjacka, converse och solbrillsen på. Det blir inte bättre än så.
Går där längs ån, mot akademiska. Och det är en massa jävla bandyidioter överallt. Fullet med folk och jag får trängas. Jag har ju sagt att jag inte gillar folk. Alls. Bort med dom! Dessutom går jag mot studenternas, så folk kan ju få för sig att jag går mot bandyn. Men det gör jag inte. absolut inte. verkligen inte.
Det är så mycket vår att jag tar av mig vantarna. Jag fryser inte ens.
Det är grus som borde sopas bort, det droppar från taken och jag blir varm, varm, varm i solen. Några ögonblick av ren skär lycka!
Vill strypa idioten på Waynes som blåste mig på min chailatte och förstörde min fika.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0