Colour My Life With The Chaos Of Trouble

Det är söndag. Så varför ska jag vara pigg, glad och duktig? Jag gillar ju att dränka mig i självömkan. Det finns ju alltid imorgon. And I löööööv imorgon!
Dessutom tänker jag sörja min telefon. Eller resterna av den.
Jag blir alltid irriterad på telefonkillar som ska envisas med att lura på en en försäkring för hundra spänn i månaden, som man iallafall aldrig någonsin kommer utnyttja. Och nu, för första gången är jag överlycklig över att jag blivit pålurad en försäkring. 600 spänn får jag betela och dom lagar min telefon, och kan dom inte laga den får jag en ny. Lucky me.

Fyfan vad jag har ont. Hela tiden. Jag dör. Smärta vid rörelse och smärta vid vila. Inte okej. Jag kanske måste ta tag i mig själv ocha göra mina ordinerade övningar. Eller ignorera det, fortsätta överstretcha och knapra ipren. yeeeesbox!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0