Days Grow Longer

Har så jävla svårt att fokusera och vara seriös. Jag pallar inte, orkar inte, vill inte. Det är liksom inte roligt. Inte intressant heller. Känns inte bra att inte bry sig. Men vad ska man göra liksom?

Firar torsdagskvällen med buksmärtor och vampire diaries. så jävla ont i magen att jag tror jag dör!
Imorrn är det fredag och då ska vi dricka drinkar. Helgen. Ett nytt fenomen i mitt liv. Och tydligen den sista på ett tag.
Smart tjej.

Köpte en teknisk pryl igår. Satte den på laddning på kvällen/natten för att jag skulle kunna använda den nästföljande morgon. På morgonen inser jag att jag inte alls har satt den på laddning. Har satt i laddaren i uttaget, men liksom inte kopplat själva apparaten, som skulle bli laddad, till laddaren.
Älskar att ha en hög teknikintelligens.

VÅREN

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0