I Can Watch You Move

Jag har inte hetsätit på tre hela dagar. Tre dygn. Jag är jävligt nöjd just nu. Och jävligt taggad på att bara lyckas.
Jag är bra!

Får sånna där läskiga tvångstankar ibland.
Som idag när jag gick nerför en trappa. Jag tänker hela tiden att jag ska sätta ner foten för nära kanten på föregående trappsteg, så jag skär upp hela hälen på trappsteget som jag nyss gick ner ifrån. Tänker det jätteofta när jag går i trappor och inte har skor på mig. Jag blir liksom livrädd för den skärande smärtan som närsomhelst kommer drabba mina stackars hälar.
Så då går jag nästan för långt ut på kanten istället, så jag nästan ramlar ner för trappen.
Då kommer man iallafall ner fort.

Återupptäckte Mew. Av en slump. åhfyfanvadbradetär!

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0