Just Like That

Tycker ändå att det är najs att börja halv tio. Lyx att sova till klockan sju, och ändå ha en massa tid över på morgonen.
Eftersom jag totaldeckade vid kvart i tio igår har jag sovit lite för mycket och lider nu av huvudvärk. Men mina buksmärtor är som bortblåsta. (väljer att inte sätta på mig årets tightaste jeans idag. Bra val)

Tycker att det är lite märkligt att det ska vara så svårt att få lön. Ynka tusen spänn kan dom väl bara sätta in på mitt konto. eller? Och de där artonhundra kronorna. Dom skulle faktiskt sitta fint nu, såhär veckan efter löning.. eeeh.

Hänga i en bil och hälsa på hemma hos nya bebisar. Det är så man sysselsätter sig en fredag.

Väl mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0