Lämnar allt jag har

Världens längsta kö till våfflena. Inte okej. Vi väljer fel kö. Smeten tar slut, sylten tar slut. Jag får nästan en hel våffla. Inte okej. Men vi får köra våffelrejs på våffeldagen. Det är bestämt så. Våffelmiddag. MUMS! Med massor av smet, massor av sylt (i flera olika smaker!), massor av grädde och MASSOR av våffeljärn. Hur vi nu ska få tag på dessa...
Bitter över att missa Solsidan eftersom jag jobbar. Bitter över att det är mörkt och kallt ute. Bitter över att mina popcorn blir brända. Dom blir det jämt nu för tiden. Vad är upp med mina popcornskills?
Halkar omkull på hojen påvägen hem. Andra gången på 25 timmar. Inte okej!

Idag har det gått en vecka sen jag lämna in telefonen. Borde den inte va klaaaaar snart? Palla den här mongotelefonen. Jag vill ha tillbaka min egna telefon. Gärna med alla bilder och alla grejer som jag hade på den också tack!

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0