But Never Saw Her Mind

Det finns en hel del saker som jag inte gillar. Det mesta egentligen
När jag inte gör som jag säger åt mig att göra.
När jag måste vänta på tok för länge på att få tillbaka min telefon.
När jag kommer till praktiken och jag inte ska va där. Dom vill inte ha mig, och jag vill inte va med dom heller. sådeså
När jag inte får svar på mina mail till min andra praktikplats. Hur svårt ska det va att skriva "Hej, va kul att du ska komma. Kom klockan nio på morgonen på tisdag. Hejdåååå" Hur svårt??
När min dator har för lite batteri och jag måste resa på röven för att hämta sladden.
När internet hänger sig för att nån skriver på den jäävla fb-chatten. jag ska också börja kö always offline.
När jag inser att jag måste skriva och reflektera och massa skit inför seminariet imorrn. För jag har ju inte gjort någonting. Har tänkt att man bara kan freestyla liksom. As always.
När jag inser att jag kommer bo ensam här hela sommaren, och jag inte alls tycker att det är party att bo helt ensam i en enorm trea. Varför tyckte att det skulle va najs? Att i två månader komma hem till en tom lägenhet?
När jag inser att jag måste hitta en inneboende till hösten. Det måste ju liksom va nån som man pallar med. Att dela kök, vardagsrum, hall, kyl och dusch med. Känns inte helt rätt. Måste va nån som känns rätt. Roomieintervjuerna börjar nu! Sugen? Är du en skön människa? Vill du dela lägga med mig under hösten? Dricker du mycket te, gillar poppa och har bra musiksmak? Kanske har vi samma sko/klädstorlek? Kom och bo hääär!

Jag gillar att det är st patricks day och att jag ska få dricka vin ikväll. Jag gillar att jag har varit ledig idag och jag gillar att jag har skrivit klart mitt PM.

Jag älskar choklad. Mer än allt i hela världen.
Okej det va en lögn. Jag älskar popcorn, te och vin väldigt mycket också. Faktiskt

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0