Won't Stop Until It Hurts

Sover för mycket på eftermiddagarna. Kan inte sova på kvällen. Somnar för sent och sover för lite för att gå upp halv sex på morgonen. Blir trött direkt jag kommer hem. Somnar. Vaknar på kvällen och det är samma sak igen. Antingen får jag sluta åka hem på eftermiddagarna eller så får jag helt enkelt... Näe, jag ser ingen lösning på problemet. Eftermiddagsluren är den bästa sömnen man kan få. Så jävla skönt.
Vaknade kvart över sju och hade missat mitt spinningpass. Rätt irriterande. Kvällen blir liksom förstörd när det inte blir som man tänkt sig.

Men PMet är klart och det är fantastiskt dåligt. Ingenting är bra med det. Det är för långt, för lite källhänvisningar, ingen röd tråd, konstigt upplagt, dåligt formulerat, värdelös diskussion.
Men jag orkar liksom inte bry mig. Det känns för meningslöst för det. Jag orkar inte lägga ner tid på att skriva något när man får en minst sagt undermålig instruktion.
Den här utbildningen är för flummig för mina nerver.

Och jag gör om samma misstag som alltid. Ångrar mig. Ångrar mig. Ångrar mig. Alltid.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0