Color The Cost With Your Smile

Kan vi komma överens om en sak?
Att vi inte ringer och väcker mig klockan fyra på morgonen?
Snälla?
Det är jobbigt av en massa anledningar.
1. Jag sover inte med persiennerna vinklade (jag tyker det är så jobbigt att gå upp ur sängen och vinkla dom när jag har lagt mig och ser att de inte är vinklade). Så när man vaknar av att någon ringer klockan fyra på morgonen är det väldigt svårt att somna om, ty solen är redan uppe och tycker att det är dag. Solen lyser mig då i ögonen, jag gillar det inte.
2. Klockan fyra på natten (04.00) är vargtimmen. Det är värre än spöktimmen. Det är då jättsjuka människor dör, tillexempel. Jag är livrädd för att vakna och kolla på klockan och inse att den är fyra. Jag tror att det betyder otur att vakna klockan 04.00 på natten. Jag blir rädd!
3. Kan inte somna om. Kanske runt sex, men då är det ju nästan dags att gå upp, så jag får liksom inte mina viktiga sömntimmar.
4. Får jag inte min skönhetssömn kommer det sluta med att hela jag åldras i förtid. Min hud blir rynkig, ögonen sjunker in, jag blir trött och gnällig och en bitter tant innan jag fyllt 25.
5. Det är klockan fyra jag drömmer som bäst. Sluta förstöra mina fina drömmar!
Så ge upp. Jag kommer iallafall inte svara. Idiot.

Jag har hittat en roomie. Detta kommer att leda till att jag i höst antagligen kommer börja prata norrländska men det är okej.

Jag ser fram emot ikväll (För vi ska dricka vin och götta oss). Och hela helgen (För imorgon får jag träffa min Nora!). Har bara pyttelite ångest över att jag inte pluggar. Det är inte så noga. Det löser sig alltid tillslut.

Idag är det en vecka kvar.

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0