Finally Enough

Det mest märkliga kan hända i kulvertarna under Akademiska Sjukhuset på kvällstid. Fick veta att jag är ökänd på 78B. Känns väl lite sådär. Men dom kommer iallafall ihåg mig och det är ju positivt, eller?
Den där dagen i november/december, när det nu var... Vilket jäkla misstag. Men det var lustigt och kul. På sitt sätt. Tack, Maja Hällblom! (obsevrvera, HällbLLLLom)

Har ätnligen fått min riktiga namnskylt. Jättenöjd tjej! Känns jättebra.
Fem intropass kvar, sen ska jag tydligen vara fullärd och klara allting själv. Vi får väl se hur det går med den saken. Känns som att jag fortfarande inte fattar någonting av någonting. Hatar när anhöriga ställer frågor som jag inte alls kan svara på. Känner mig bara korkad när jag inte vet vad jag ska säga. Men det löser sig förhoppningsvis. Har ju hela sommaren på mig.

Två dagar kvar nu. Sen är det fredag den trettonde. Bra skit.

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0