It's hard beeing a girl when you always act like a girl

Varför ringer dom inte? Varför får jag inte veta något. Varför, varför, varför?!
Jag väljer att ta det som ett bra tecken. Att det inte hänt något drastiskt och extremt, för då borde jag ju har fått veta om så varit fallet. Eller hur?

Popcorn och Madagascar 2 avslutade och räddade nästan dagen. Springturen med Lotta och Hanna räddade nästan dagen, men gav mig ännu mer ont i benhinnorna. Skönt då att killen på Willyskiosken lurade mig på dyrare voltaren än i den vanliga kassan. The life of beeing blond.
Jag är ändå rätt stolt över mig själv, som har utvecklat mina personliga brister. Det går bättre för varje gång. Känns bättre efteråt.
(jag är väldigt bra på att intala mig saker)

Jag hittar ingen vettig roomie. Ringde tre av dom som hade svarat på min annons idag. En svarade inte, en verkade asbra men lät som årets torris, en annan verkade också bra men lät liksom.. ointresserad. SKITIRERÅÅÅ!

Jag har ingen ångest alls över allt plugg, eller över att dom börjar tjata om C-uppsatsen ett år i förväg eller att vi har tenta den 29 december. föratt tidigare elever tyckt att det skulle va mycket bättre än att ha den efter nyår. Folk är idioter. Vem väljer att avbryta sin hemvändarresa mitt i för att tillbaka till uppsala för att skriva en tenta. Tanten som babblade tyckte att vi hade haft ledigt mer än tillräckligt då, för då hade vi ju fått en veckas jullov. Och det har man ju egentligen inte, för terminen slutar ju först i januari.
Förlåt, jag glömde att studentlivet var känt för att ha för mycket ledigt och semester. Speciellt eftersom man tydligen numera ska få extra bidrag så man ska kunna leva loppan hela sommaren och inte behöva sommarjobba... idioter
Inte ett dugg bitter, inte jag inte.

Jag ska skicka upp vissa människor på träningsläger hemma hos Jocke i Lule ett par veckor. Ett mycket speciellt träningsläger. Det kan dom behöva. Jag vet minst två som är självskrivna.

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tja stumpan!! Hoppas verkligen din ben känns bättre! Din hårding, säger ingenting, bara kööör!

Kom ju på idag att du hade en fin blogg. Så sitter man och gör inget kan man ju kolla Klyftans tankar lite;P Ser framemot fredagen, häng med fina Klyftis(weard, smeknamn på smeknamn, jag måste sluta med det asså!) Puss och kram på dig käraste, finaste Kerstin!

2011-05-05 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0