On My Mind

Valborg är över, ångesten börjar släppa.
Kan ändå inte låta bli att tycka att det är så jävla roligt att sitta och va full en hel dag i en park med massa folk som man gillar. Sen kanske man känner sig mindre lyckad då man lyckas göra en Markus - att somna på eftermiddagen och vakna när festen är slut. Kanske inte mitt stoltaste ögonblick, men jag väljer att vara nöjd ändå. Finns saker med det som var jävligt positivt ändå.
Det har trots allt varit två dagar av många skratt, massor av vin och framförallt så jävla mycket kul, rent allmänt.
Tråkigt bara att Erika droppar nyheten om att det inte blir något samboliv oss emellan, det va en downer igår. Men hon var så fin hela dagen så det var okej ändå. Nästa år blir fan sista gången, sen känns det som att man blir för gammal. Varför får jag åldersnoja?! Dessutom känns det inte som att man får va med när man inte är student längre.
Det blev ingen galopp iår heller.. Varför blir det aldrig som man tänkt sig? Varför frångår man planen när man har planerat in i minsta detalj? Men jag är nöjd. För jag har haft kul, även om mycket är lite halvt tveksamt.

Måste ju, pågrundav Erikas avhopp, hitta en roomie till sommaren och hösten. Frågan är bara varför alla bostadssökarannonser på blocket är så jävla tråkiga! Alla är lugna och skötsamma, antingen är dom knappt 20-åriga små pojkar, eller ensamma mammor eller "skötsamt studentpar (ekonomi och juridik) med stabil ekonomi söker bostad, max 3000 kr". Vart är alla småbusiga människor som gillar att hänga på kvällarna och inte har något emot om det pågår vinproduktion i badrummet?. VAR ÄÄÄR DOM? Och varför har dom inte bifogat bilder så jag kan se på en gång om dom ser ut att vara freaks eller inte..? Hur ska jag nu snabbt kunna selektivt sortera bort idioter?
Snälla, kan inte någon normal människa bara komma hit och flytta in så jag slipper leta!

Imorgon är det måndag. Jag vet inte vad som kommer hända, om nåt kommer hända. Det kanske kommer på tisdag. Men jag har inte tänkt på det på flera dagar nu, så nu är det bara att ladda upp, göra sig beredd. För jag måste få veta. Det är min jävla rättighet. För även om förnuftet har tagits tillfånga så måste jag ju få veta. Hur fan det ligger till, hur det är tänkt, vad som har hänt och vad som ska hända.

Ibland är det lite för mycket action, och för mycket att tänka på.

Väl mött

Kommentarer
Postat av: fikus

men HEJ och välkommen dåliga samvete. I´m sorry sweetcheeks!

2011-05-02 @ 22:24:05
URL: http://erikabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0